Pàgines

dijous, 13 de febrer del 2014

PRIMERA QUEDADA OFICIAL

I......................BOLERA!!!!!!!!!!!!!!

Hola Rossinyols!!!

Si us esteu quedant sense idees, definitivament us recomano la Bolera!!! I als que ho llegiu, us proposo d'anar-hi un dia uns quants, nosaltres tres ens ho vam passar d'allò més bé, tant, que ni tan sols ens vam fixar en el resultat, i això, ja és un gran què!

Aquest dimecres passat vam decidir quedar, i inaugurar així la primera quedada conjunta oficial, per dir-ho d'alguna manera... Quin canvi!

Tot i que en un principi em feia por que en Mamadu no col·laborés i anés a la seva, em va sorprendre positivament! Participava tant com l'Abdel, qui no es va sentir cohibit en cap moment, sino al contrari, semblava que fes un any que ens coneguessim!

Vaig anar a buscar-los al punt de trobada pactat de la Bisbal i vam marxar rumb cap a Platja d'Aro, pel camí anavem escoltant la música del CD per en Mamadu, i anavem pactant cançons per incorporar-hi ara que teniem el nou fitxatxe.

Cap dels dos havia estat mai a la bolera i no sabien què era, no hi posaven imatge, i jo, que no els volia espatllar la sorpresa, no els hi donava cap detall. Al arribar, es van quedar sorpresos, els va encantar el joc, van gaudir com mai havia vist fins ara!

Durant tot el joc van ser molt respectuosos l'un amb l'altre i no hi va haver cap discussió..Un descans! Definitivament la incorporació de l'Abdel està portant la meva mentoria a un estat superior, el fet que l'Abdel cregui i participi obliga en certa manera que en Mamadu també hi vulgui formar part, doncs sap que el truc de cridar l'atenció a crits i rebequeries, amb mi no funciona.

Com s'havien portat molt bé, i des que haviem entrat no feien res més que mirar les màquines recreatives, els vaig premiar amb el poder d'escollir a quina es podien divertir cadascun.

Anem avançant, m'agrada el rumb en què està girnat la mentoria, tinc unes bones expectatives del que vé a continuació, aveure com responen els meus mentorats!

Us deixo algunes fotos dels rossinyols a la bolera:





Fins aviat rossinyols!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada