Pàgines

diumenge, 23 de febrer del 2014

QUEDADA DE ROSSINYOLS (LA BISBAL-PALAFRUGELL)


Al iniciar aquest projecte, alguns mentors vam pensar que estaria bé ajuntar als nostres rossinyols un cop els haguessim agafat més vincle i abandonat la vergonya inicial, i així ho vam fer aquest dissabte passat. I la experiència ha estat molt positiva! Després d'alguns dies de planificació prèvia i cuòrum sobre els participants i lloc, una mentora va proposar una barraca amb molt d'espai lliure per fer-hi la quedada:

Vam quedar a mig matí per comprar el menjar i presentar els mentorats. Els meus dos petits monstres estaven llestos a la hora pactada, i amb la il·lusió que ja m'esperava. Vam anar pensant mil jocs per poder fer i tenien moltes idees a compartir, en Mamadu, per exemple, duia el seu blog de dibuixos que cada setmana m'ensenya, amb noves adquisicions, molt ben treballats. L'Abdel, d'altra banda, duia el seu mobil on cada vídeo és una rialla assegurada.

Finalment, ens vam trobar tots, ens vam organitzar força bé a la hora de comprar i vam acabar a la barraca. Alguns estaven asseguts, vergonyosos, esperant una ordre per poder ajudar, d'altres en canvi (en els quals, com no, hi incloc els meus mentorats) ja jugaven amb les pilotes que havia portat.

Jo em vaig dedicar a coure la carn, i com tots vam notar després (tot i que el resultat va acabar sent més bo del que imaginava) era la primera vegada que "cuinava" carn a la brasa! Però vaig tenir unes ajudants molt imprescindibles, i entre riures i calor del foc, vam acabar fent tota la carn mentre els altres feien la pasta, paraven la taula...

Vam dinar en bona harmonia i després dun breu descans, vam començar els jocs: Futbol, La Bomba, El Mocador... Alguns dels molts que recordo, dos equips força igualats repartien el joc entre tots.

La meva conclusió, tal i com us he intuit al principi de l'entrada, és positiva. Tant els meus mentorats com jo, vam disfrutar molt del dia, juntament amb tots els altres rossinyols, que també ho van fer. I per això, vam decidir repetir-ho, si a la pròxima us hi voleu apuntar, parlem-ne pel facebook! Nosaltres ho vam disfrutar molt, i com més siguem, més bé ens ho passarem! Amb una bona planificació, tot és possible! I ja sabeu què diuen...Si ens aixequem ben d'hora, ben d'hora...I efectivament, així va ser!

Per la pròxima setmana tinc poc temps així que probablement els premi amb una segona ronda de bolera o una de cinema, quelcom que els agradi als dos, encara no tinc clar què, tenia pensada una quedada amb un estudiant de Belles Arts pel tema que al Mamadu sembla que li interessa força això de la pintura, però no ha pogut ser, però al proxim cap de setmana, hem quedat que anirem al matí al castell de la Bisbal i a la tarda al Museu Dalí de Figueres, on hi descobrirem els secrets de l'artista català!


Fins aviat rossinyols!!!

Us deixo aqui algunes fotos de la quedada:


La meva ajudant principal, la Yosra, mentorada de la Laia!



Cadascú al seu rollo..

Fent el mico amb el petit monstre de l'Abdel!


I m'acomiado amb la meva foto preferida, falten alguns participants, fins molt aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada