Pàgines

divendres, 21 de març del 2014

L'Abdel al cinema, la xerrada amb en Mamadu, i els dos a la platja.

Hola rossinyols,

Aquesta vegada he canviat la rutina de quedades, degut al comportament del Mamadu de l'últim cop, al qual volia saber com reaccionaria, i perquè volia tenir una oportunitat de conèixer a l'Abdel una estona i saber què en pensa de tot plegat.

La jugada em va sortir bé. El divendres al vespre vaig quedar amb l'Abdel per anar al cinema, ja que ell m'ho havia demanat, i vam anar a veure Peabody&Sherman, vam riure bastant, una d'aquelles pel·lícules que ja no és només per nens sinó que inclou les ironies apropiades per als més grans.

Vam estar parlant, i la seva opinió és força madura, es nota com l'han educat i que s'hi impliquen. És una personeta molt gran, amb ganes d'opinar sobre tot allò que sap, ajudar a aquells qui ho puguin necessitar, i sobretot, fer broma, sempre divertint-nos, el nostre fil conductiu en aquesta relació de trio junt amb l'altre petit monstre!

El dissabte al matí, vaig quedar amb en Mamadu i vam estar xerrant, li vaig explicar perquè havia canviat la rutina per una vegada, ens vam entendre l'un a l'altre més del que m'esperava, em va donar bones notícies, com que ara un equip de bàsquet l'està entrenant, i vam reflexionar sobre com estava anant tot, vaig veure que aquest projecte per ell és una oportunitat de compartir les seves coses, quelcom important per ell, i per mi.

El cap de setmana següent, vaig pensar tornar-los a ajuntar, i com fa bon temps, vam pensar d'anar a jugar una estona a la platja després d'un bon esmorzar. Estavem conectats i vam passar un gran dia, em sento molt orgullosa dels meus dos petits.

Aquesta setmana no podem quedar, però ja n'estem planejant una de bona per la setmana vinent, el matí ho triarà l'Abdel i la tarda, en Mamadu. Aveure què!

P.D. No tinc cap foto, eren dos dies per mi crucials i no vaig estar pensant en fer-ne!
Fins a la pròxima

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada